Glavni cilj projekta CMCT – Computational thinking and mathematical thinking: digital literacy in mathematics curricula je raziskati, kako lahko povežemo računalniško in matematično mišljenje znotraj kurikula. Temelji na rezultatih triletnega nizozemskega raziskovalnega projekta z naslovom Computational thinking and mathematical thinking: digital literacy in mathematics curricula.
Projekt poteka v okviru programa Erasmus+, KA2 – Projektno sodelovanje za inovacije in izmenjavo dobrih praks.
Z dejavnostmi projekta bomo odgovorili na dve raziskovalni vprašanji:
1. Katera so izhodiščna načela, na podlagi katerih oblikujemo kurikul, v katerem se medsebojno prepletata računalniško in matematično mišljenje?
2. Ali so izhodiščna načela za pripravo kurikula ustrezna/sprejemljiva v različnih mednarodnih kontekstih?
V projektu sodelujejo strokovnjaki iz devetih evropskih institucij:
- Stichting Leerplanontwikkeling SLO, Nizozemska – koordinator projekta,
- Eotvos Lorand Tudomanyegyetem, Madžarska,
- Katholieke Universiteit Leuven, Belgija,
- NCCA, Irska,
- Norges Teknisknaturvitenskapelige Universitet NTNU, Norveška,
- Script Innovation et Agence Qualité, Luxemburg,
- Sihtasutus Innove, Estonija,
- Univerza V Ljubljani, Fakulteta za elektrotehniko, Slovenija,
- Zavod Republike Slovenije za šolstvo, Slovenija.
Trajanje projekta: 1. 9. 2019–31. 8. 2022 (podaljšano do 31. 8. 2023)