Predšolska vzgoja
- Izvedbeni kurikulum oddelka – načrtovanje in izvajanje vzgojno-izobraževalnega dela
- Formativno spremljanje v vrtcu
- Spoštovanje in upoštevanje raznolikosti otrok
- Uspešno vključevanje otrok iz ranljivih skupin v vrtec
- Spremljanje napredka v razvoju in pri učenju otroka
- Igra in učenje otrok v prvem starostnem obdobju
- Prehod iz vrtca v šolo
- Pomen in značilnosti timskega dela na ravni oddelka in vrtca
- Spodbudno učno okolje
- Prostor kot element učnega okolja v vrtcu
- Vloga knjige v življenju otrok in odraslih v vrtcu
- Umetnost v vrtcu
- Vzgojitelji začetniki
Osnovna šola
- Načrtovanje vzgojno-izobraževalnega dela
- Timsko delo
- Medpredmetno načrtovanje in poučevanje
- Preverjanje in ocenjevanje znanja
- Inkluzivni pristopi pri delu z otroki s posebnimi potrebami
- Diferenciacija
- Poučevanje in učenje v kombiniranih nivojskih skupinah in kombiniranih oddelkih
- Domača naloga
- Internetni projekti za osnovne šole
Srednja šola
- Načrtovanje vzgojno-izobraževalnega dela
- Timsko delo
- Medpredmetno načrtovanje in poučevanje
- Preverjanje in ocenjevanje znanja
- Vzgojno delo v dijaških domovih
Vzgoja in izobraževanje otrok s posebnimi potrebami
- Vzgojno-izobraževalno delo s posameznimi skupinami otrok s posebnimi potrebami (otroci z Downovim sindromom, otroci z avtističnimi motnjami)
- Individualizirani program
- Komunikacija s starši
- Pomoč pri opismenjevanju
- Podpora strokovnim delavcem pri delu z otroki s posebnimi potrebami
Splošne teme za vsa področja
- Sodelovanje s starši
- Medkulturna vzgoja
- Preventivna dejavnost v šoli (droge, nasilje, motnje prehranjevanja)
- Vzgojni vidiki pedagoškega dela
- Priprava in izpeljava projektov
- Vzgoja za zdravje otrok
Delo z učenci oziroma dijaki
- Nadarjeni učenci
- Učenci s težavami pri učenju
- Portfolio učenca/dijaka
Šola kot celota
- Delovanje šole kot organizacije
- Šolska kultura
- Internacionalizacija in evropska razsežnost v šoli
- Evalviranje neposredne prakse
- Organizacija pripravništva na šoli
- Organizacija nadstandardnih programov
- Organizacija vzgojno-izobraževalnih vsebin, ki potekajo zunaj šole (šola v naravi, strokovne ekskurzije, terensko delo …)
Profesionalni razvoj učitelja oziroma vzgojitelja
- Portfolio učitelja oziroma vzgojitelja
- Informatizacija vzgojno-izobraževalnih zavodov
- Dostopnost informacijsko-komunikacijske tehnologije tudi lokalni skupnosti
- Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije v življenju in delu šole
- Informatizacija predmetov
- Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku
- Poučevanje in učenje s pomočjo informacijskih virov
Splošno znanje iz pedagoške psihologije in didaktike
- Spremljanje razvoja, igre, učenja in napredka otrok
- Več razsežnosti učenja