V slovenskih vzgojno-izobraževalnih zavodih so nastopile okoliščine, ki omogočajo le izvajanje izobraževanja na daljavo, zato smo se na Zavodu RS za šolstvo odločili, da bom predstavili nekaj video posnetkov/priporočil za učitelje za izobraževanje na daljavo, kjer sta učitelj in učenec fizično ter tudi časovno ločena in tako učiteljem olajšali delo z učenci.
Obstaja veliko definicij izobraževanja na daljavo, za naše potrebe povzemamo definicijo Desmonda Keagana. Izobraževanje na daljavo je oblika izobraževanja, za katero je značilno, da:
- sta učitelj in učenec večinoma prostorsko in časovno ločena,
- učenje organizira šola za razliko od samoizobraževanja,
- učenje poteka s pomočjo različnih medijev,
- je učna komunikacija dvosmerna in omogoča učencu, da enakopravno sodeluje v učnem procesu.
V duhu te definicije smo pripravili serijo krajših posnetkov s priporočili za izobraževanje na daljavo, zato vas vabimo, da nas spremljate, ker se bo vsebina dopolnjevala.
Posnetki:
-
- Model komunikacije za učinkovito sodelovanje z učenci, starši in med učitelji.
- Priporočila za pripravo učinkovitih navodil za učence.
- Priporočila glede vzpostavitve in izvedbe izobraževanja na daljavo na razredni stopnji.
- Komunikacija in sodelovanje na daljavo.
- Predstavitev učnih gradiv različnih predmetov gimnazijskega izobraževanja s portala Jazon.
- Dobrodošli v skupnost učiteljev matematike.
- Telesno dejavni.