Posnetki krajših usposabljanj ((e-uric) ponujajo uporabne primere za pripravo in izvedbo pouka v živo in/ali na daljavo. Izbrane teme e-uric izhajajo iz konkretnih potreb strokovnih delavcev. Ogled posnetka bo gledalcem prikazal neposredno izkušnjo izobraževanja (učitelji kot učenci) ter priložnost, da se ob razlagi in demonstraciji predavateljev učijo.
e-urice 2022
e-urice v šolskem letu 2019/2020 in 2020/2021
- Vizualne predstavitve kot dokaz učencev/dijakov o učenju (1. e-urica)
- Posnamem in delim razlago učne teme/vsebine (2. e-urica in 13. e-urica)
- Spodbujam timsko delo in sodelovalno učenje (3. e-urica)
- Bogatim video/posnetke razlage učne teme/vsebine z interaktivnimi elementi, ki spodbujajo miselno aktivnost/učenje (4. e-urica)
- Ustvarite privlačne interaktivne učne vsebine (5. e-urica)
- Bralno matematična pismenost – Tvorjenje in upovedovanje preglednic in grafov (6. e-urica in 16. e-urica)
- Prihranite čas pri preverjanju znanja učencev/dijakov (7. e-urica in 14. e-urica)
- Kako vem, kateri digitalni vir je uporaben in resničen? (8. e-urica)
- Pomen sodelovanja in komunikacije v digitalnih okoljih v vrtcu (9. e-urica)
- Varno in spodbudno učno okolje (10- e-urica)
- Kako spodbujati razvoj kritičnega mišljenja pri pouku na daljavo?, 1. del (11. e-urica)
- “Ozvočene” dejavnosti za učence na daljavo (12. e-urica)
- Kako spodbujati razvoj kritičnega mišljenja pri pouku na daljavo?, 2. del (15. e-urica)
- Spremljam in povratno informiram v realnem času, (17. e-urica)
- Neželeno vedenje: razlogi, ravnanje in preprečevanje (19. e-urica)
- Spletne ankete za zbiranje in obdelavo podatkov ter razvijanje podatkovne pismenosti (22. e-urica)
- Sopojavljanje čustvenih in vedenjskih težav pri otrocih s posebnimi potrebami (23. e-urica)
- Dejavnosti za vzpodbujanje razvoja kritičnega mišljenja (4. del oz. nadaljevanje 11., 14. in 15. e-urice)
S samo izvedbo krajših usposabljanj smo želeli prikazati tudi možen model poučevanja na daljavo (in ne predavanja), kar pomeni, da smo se trudili udeležencem usposabljanj omogočiti aktivno vlogo.