Opis
Tematska številka revije Razredni pouk je v celoti namenjena področju trajnostne mobilnosti z vidika strokovnih izhodišč, primerov dobre prakse, aktualnih dogodkov z namenom spodbujanja vodstvenih in strokovnih delavcev k širjenju, mreženju, razvoju področja trajnostne mobilnosti na šoli in okolju ter odgovornosti vseh. Tudi trajnostna mobilnost je v naših šolah našla svoj prostor.
V strokovnih izhodiščih trajnostno mobilnost umestimo kot pomembno področje trajnostnega razvoja, jo umestimo v vzgojo in izobraževanje, še posebej pri pouku na razredni stopnji in s podporo digitalnih tehnologij. Ideje iz razreda prinašajo raznolike prispevke o vključenosti trajnostne mobilnosti v medpredmetnost, v pripravo na govorni nastop in druge dejavnosti, ki učence motivirajo na poti k učnemu napredku. Pišemo tudi o izvajanju usposabljanja za vožnjo kolesa in kolesarskih izpitov v osnovni šoli v času pouka na daljavo in ob povratku v šolo.