Šolsko svetovalno delo (2/2023)

11,00 

Opis

Drugo številko revije Šolsko svetovalno delo namenjamo dobrobiti in duševnemu zdravju otrok in mladih; objavljamo izsledke raziskav PIRLS, TIMSS in PISA ter jih skušamo povezati v enotni analizi s celostno obravnavo tega kompleksnega vprašanja v Sloveniji. V Svetovalnem centru za otroke, mladostnike in starše Ljubljana so opravili raziskavo, kako je pandemija covida-19 vplivala na otroke in mladostnike s posebnimi vzgojno-izobraževalnimi potrebami; osredotočili so se na različne oblike učne pomoči v času šolanja na daljavo ter varovalne dejavnike ali dejavnike tveganja za duševni razvoj. Primer dobre prakse prinaša izkušnjo z izvajanjem programa, ki z uvajanjem prakse čuječnosti pri otrocih krepi zmožnost uravnavanja misli in čustev, spodbuja prijaznost, sočutje in hvaležnost ter s tem prispeva k njihovemu dobremu počutju in zdravju. Prispevek o perfekcionizmu se osredotoča na naraščajoči pojav duševnih težav mladih, ki lahko v določenih okoliščinah postane patološki; najpomembnejše je sporočilo, da trud, prizadevanje, disciplina, stremljenje k vrhunskim šolskim dosežkom in visoka funkcionalnost niso vseje odraz dobrega duševnega zdravja. Številko sklene predstavitev priročnika Spodbujanje motiviranosti za globinsko učenje.

Dodatne podrobnosti

Leto izida

Predmet/-i

Vrsta gradiva

Stopnja izobraževanja

, ,

ISSN 1318-8267
Število strani 48 str.
Format A4