Opis
Vodilni prispevek letošnje prve številke je namenjen aktivnemu učenju učiteljev, skrbi za profesionalni razvoj in spodbudi k razmišljanju o povezovanju teoretičnih izhodišč z lastno prakso ter kritičnemu presojanju. Ena izmed oblik učenja, ki to spodbuja, so delavnice, ki jih razredni učitelji samostojno izbirajo in izvedejo ob pripravljenem gradivu ter izmenjujejo ideje in praktične izkušnje s kolegi. Prispevek o učenju ljudskega plesa na razredni stopnji poudarja pomen kulturne dediščine in poznavanja ter ohranjanja običajev, ki pomenita nenadomestljivo vrednoto pri razvijanju otrokove identitete. V rubriki Ideje iz razreda pišemo o razširjenem programu v času pouka na daljavo, o razvijanju kompetence podjetnosti, o skotopičnem sindromu in disleksiji, predstavljenih v slovenski otroški literaturi, o plezanju kot igri pri športu ter o digitalni tehnologiji, s pomočjo katere učenci v 3. razredu izdelajo strip. Kot vedno kar nekaj zanimivosti prinesejo tudi druge stalne rubrike –kotički.