dr. Mojca Juriševič
Razredna akceleracija kot inkluzivni pristop za nadarjene učence: izhodišča in praksa
https://doi.org/10.59132/viz/2024/6/13-18 Izvleček V prispevku obravnavava razredno akceleracijo kot inkluzivni vzgojno-izobraževalni pristop za nadarjene v osnovni šoli. Izpostavljava empirične izsledke o…
Pogledi staršev na izobraževanje nadarjenih učencev
Izvleček V prispevku so predstavljene ugotovitve iz empirične študije, v kateri smo z anketo raziskovali, kakšno mnenje in izkušnje imajo…
Problemi opredeljevanja in prepoznavanja dvojno izjemnih učencev
Povzetek V zadnjem desetletju se je v slovenskem šolskem prostoru namenilo precej pozornosti nadarjenim učencem, vendar so dvojno izjemni učenci…
Vloga evalvacije v izobraževanju nadarjenih
Povzetek V prispevku so podane izbrane strokovne podlage za izvajanje evalvacije izobraževalnih aktivnosti za nadarjene, ki so nastale v okviru…
Izobraževanje nadarjenih: analiza nacionalnega konteksta za popotnico v naslednje desetletje
Povzetek V prispevku je na temelju dostopnih dokumentov in domačih empiričnih izsledkov podana analiza stanja na področju izobraževanja nadarjenih v…
“Zmorem in hočem več”: nadarjen učenec pri pouku?
Izvleček V prispevku so predstavljena sodobnejša spoznanja s področja razumevanja nadarjenosti in izobraževanja nadarjenih učencev, ki se omejujejo na psihološke…