dr. Monika Mithans
Učinkovito vodenje razreda: vloga učitelja v sodobnem vzgojno-izobraževalnem procesu
https://doi.org/10.59132/viz/2024/6/19-22 Izvleček Članek obravnava vodenje razreda kot ključno nalogo učiteljev, ki bistveno vpliva na učenje in vedenje učencev. Osredotoča se…
Participacija učencev in sooblikovanje učeče se skupnosti
Povzetek V prispevku predstavljamo problematiko vključevanja učencev v vzgojno-izobraževalni proces, saj je prav aktivno vključevanje vseh akterjev vzgojno-izobraževalnega procesa ključ…
Vodstvo šole in participacija svetovalne službe
Povzetek Vodstvo šole in šolska svetovalna služba sta najmanjša, a hkrati zelo pomembna podsistema šole, ki ju povezujejo številne obveznosti…
Nadarjeni učenci in njihove možnosti aktivnega sooblikovanja učnega procesa
Povzetek V prispevku se posvečamo možnostim participacije nadarjenih učencev pri oblikovanju zanje potrebnih prilagoditev in šolskega vsakdana. Predstavljeni so formalni…
Sodelovanje specialnega pedagoga z vodstvom šole na področju učenja in poučevanja
Povzetek V prispevku obravnavamo povezovanje med specialnimi pedagoginjami in vodstvom šol na področju učenja in poučevanja. V prvem delu na…