Jerneja Bone
Matematična anksioznost v projektu Spremljanje in izboljšanje individualnih obravnav učencev v covid in post-covid razmerah
Izvleček V razgovoru dobimo vpogled v projekt Spremljanje in izboljšanje individualnih obravnav učencev v covid in post-covid razmerah. Skupina raziskovalcev…
Pogled učiteljev matematike na razvijanje matematične pismenosti
https://doi.org/10.59132/mvs/2023/2/2-13 Izvleček Matematična pismenost je ena od pismenosti, ki smo jo poleg naravoslovne in finančne pismenosti razvijali v projektu NA-MA…
Izzivi pri vrednotenju preizkusov nacionalnega preverjanja znanja matematike
https://doi.org/10.59132/mvs/2023/1/2-12 Izvleček Raziskava izpostavlja različna vprašanja pri vrednotenju preizkusov nacionalnega preverjanja znanja (NPZ)matematike. Preverili smo veljavnost in učinkovitost preizkusov za…
Izvedbeni kurikul v projektu NA-MA POTI
Izvleček V prispevku je predstavljen pomen priprave izvedbenega kurikula na ravni vrtca oz. šole za sistematično razvijanje in ustrezno nadgrajevanje…
Kaj so pridobili strokovni delavci in kaj otroci, učenci in dijaki v projektu NA-MA POTI?
https://doi.org/10.59132/viz/2023/4-5/7-14 Izvleček V prispevku predstavljamo odgovore na dve vprašanji, ki smo jih zastavili strokovnim delavcem v projektu Naravoslovna in matematična…
Osnovnošolski učitelji o uporabi žepnega računala
Izvleček V prispevku predstavimo odgovore na vprašanja, zastavljena v anketi učiteljem osnovne šole, ki poučujejomatematiko od 6. do 9. razreda….
Naloge utemeljevanja na Nacionalnem preverjanju znanja matematike: analiza nekaterih vidikov nalog in uspešnost reševanja
Izvleček V prispevku se osredotočimo na naloge utemeljevanja, ki so bile preverjane na Nacionalnem preverjanju znanja matematike v letih od…
Preverjanje znanja učencev na daljavo s kompleksno zastavljenimi nalogami
Izvleček V prispevku predstavljamo primer preverjanja in ocenjevanja znanja matematike v 8. razredu, ki smo ga izvedli v prvem valu…
Vloga skrbnika vzgojno-izobraževalnega zavoda v projektu: od informatorja do sodelavca
https://doi.org/10.59132/viz/2018/1-2/26-30 Povzetek V prispevku se osredotočamo na pomen imenovanja oz. dodelitve skrbnika vzgojno-izobraževalnega zavoda v projektih, v katere se s…
Poučevanje in učenje učenja matematike – iz teorije v prakso
https://doi.org/10.59132/viz/2017/3/13-30 Povzetek V pričujočem prispevku smo se posvetili izdelavi in predstavitvi modela načrtovanja tematskega sklopa, v katerem načrtno spodbujamo razvoj…