mag. Katja Arzenšek Konjajeva
Refleksija in samorefleksija kot ključna elementa vodenja za profesionalni razvoj
https://doi.org/10.59132/vviz/2025/1/145-156 Povzetek Refleksija in samorefleksija sta osrednji orodji za profesionalni razvoj ravnateljev, saj omogočata poglobljeno razumevanje pedagoških praks, izboljšanje kakovosti…
Med odločnostjo in prijaznostjo – ravnatelji o vodenju ob pogostih spremembah
https://doi.org/10.59132/vviz/2023/55/58-83 Povzetek V članku je zbranih nekaj predlogov za vodenje strokovnih delavcev v vzgojno-izobraževalnih zavodih v času nenehnih sprememb. Predlogi…
Učni sprehod za profesionalni razvoj
Povzetek Prispevek govori o načinu vodenja, ki bi se lahko ob spremembi organizacijskih zmožnosti za vodenje približal distribuiranemu vodenju. Prikazali…
O zgodnjem učenju jezika
Izvleček Članek govori o dejavnikih, ki vplivajo na učenje jezika. Izpostavljeni dejavnik je starost, saj ugotavljamo, da se otroci v…
Svetovanje kot oblika podpore ravnateljem
Povzetek Prispevek opisuje svetovanje kot obliko podpore ravnateljem s sodelovanjem predavateljev Šole za ravnatelje in izkušenih ravnateljev svetovalcev pri vodenju…
Vpliv skritega kurikuluma v vzgojno-izobraževalnih zavodih
Povzetek Skriti, prikriti oziroma neformalni kurikulum sestavljajo nenapisano, neuradno in pogosto nenamerno učenje, vrednote, pričakovanja in prepričanja, ki se jih…
Ustvarjanje učinkovitega uvajalnega okolja za učitelje začetnike
Povzetek Sodelovanje strokovnih delavcev in krepitev profesionalne skupnosti učenja sta pomembna za zagotavljanje kakovostnega učenja v vzgojnoizobraževalnih zavodih, tako učenja…