Naslov
|
2.4 ENAKOMERNO GIBANJE |
Avtor
|
Mirijam Pirc |
Kratek
opis za učitelje |
Dijaki analizirajo video posnetke različnih
gibanj tako, da narišejo ustrezne grafe in izračunajo strmino.
Ob video posnetkih mora biti napisan čas med posameznimi slikami in
realna velikost nekega objekta, ki je na sliki, da lahko dijaki
določijo merilo.
Učni list za dijake in napotki za učitelja (,) |
Cilji |
Dijaki/dijakinje:
- razumejo postopek
analize stroboskopskega posnetka;
- natančno odčitavajo
vrednosti; urejeno zapisujejo podatke v tabelo;
- razlikujejo koordinato x,
premik Dx in opravljeno pot;
- pri računanju uporabijo
poenostavljena pravila za upoštevanje merskih napak pri osnovnih
računskih operacijah in zapisu rezultata;
- razumejo, kaj na grafu
s(t) pri enakomernem gibanju pomeni strmina premice. |
Priporočilo za oblike in metode dela |
Dijaki dobijo delovni list s slikami gibanja
avtomobila, lahko pa dijaki sami posnamejo gibanje in prinesejo k pouku
že pripravljene slike ter analizirajo gibanje. |
Priporočilo za izvedbo |
Dijaki izvedejo vajo kot zgled pri obravnavi
enakomernega gibanja. |
Čas
za izvedbo |
20 min |
Zahtevnost |
lahka |
Vključen eksperiment |
ne |