Naslov
|
2.5 VARNOSTNA RAZDALJA AVTOMOBILOV |
Avtor
|
Miroslav Cvahte |
Kratek opis za učitelje |
Gradivo razvija zmožnosti opazovanja,
kreativnega razmišljanja in sklepanja, hkrati pa daje nekaj
uporabnih napotkov za varno vožnjo z avtomobilom. Pripravljeno je na
dveh zahtevnostnih nivojih. Dijake, ki jih fizika posebej zanima,
motiviramo, da preskočijo osnovno nalogo in takoj začnejo
reševati dodatno nalogo.
Učni list za dijake in napotki za učitelja (,) |
Cilji |
Dijaki/dijakinje:
- razvijajo zmožnost
naravoslovnega razmišljanja;
- samostojno
rešujejo probleme;
- znanje fizike
uporabljajo v vsakdanjem življenju. |
Priporočilo za oblike in metode dela |
Dijaki najprej samostojno odgovarjajo na
vprašanja (približno 15 minut). Nato se posvetujejo s
sošolcem (približno 10 minut). Med reševanjem lahko
pokličejo učitelja, da pomaga z namigi. V zadnjem delu dijaki
predstavijo pravilne rešitve, učitelj pa doda morebitne
manjkajoče razlage. |
Priporočilo za izvedbo |
Učno enoto lahko izvedemo v 1. letniku, ko
dijaki že poznajo enakomerno gibanje, lahko pa tudi v 3. letniku, ko se
nekateri že bližajo opravljanju vozniškega izpita. |
Čas
za izvedbo |
1 ura |
Zahtevnost |
dva nivoja |
Vključen eksperiment |
ne |