Naslov 2.5 VARNOSTNA RAZDALJA AVTOMOBILOV
Avtor Miroslav Cvahte
Kratek opis za učitelje Gradivo razvija zmožnosti opazovanja, kreativnega razmišljanja in sklepanja, hkrati pa daje nekaj uporabnih napotkov za varno vožnjo z avtomobilom. Pripravljeno je na dveh zahtevnostnih nivojih. Dijake, ki jih fizika posebej zanima, motiviramo, da preskočijo osnovno nalogo in takoj začnejo reševati dodatno nalogo.

Učni list za dijake in napotki za učitelja (datoteka *.doc,datoteka *.pdf)
Cilji Dijaki/dijakinje:
- razvijajo zmožnost naravoslovnega razmišljanja;
- samostojno rešujejo probleme;
- znanje fizike uporabljajo v vsakdanjem življenju.
Priporočilo za oblike in metode dela Dijaki najprej samostojno odgovarjajo na vprašanja (približno 15 minut). Nato se posvetujejo s sošolcem (približno 10 minut). Med reševanjem lahko pokličejo učitelja, da pomaga z namigi. V zadnjem delu dijaki predstavijo pravilne rešitve, učitelj pa doda morebitne manjkajoče razlage.
Priporočilo za izvedbo Učno enoto lahko izvedemo v 1. letniku, ko dijaki že poznajo enakomerno gibanje, lahko pa tudi v 3. letniku, ko se nekateri že bližajo opravljanju vozniškega izpita.
Čas za izvedbo 1 ura Zahtevnost dva nivoja Vključen eksperiment ne