Naslov
|
5.10 SPECIFIČNA TOPLOTA KOVIN |
Avtor
|
Peter Jevšenak |
Kratek opis za učitelje |
Izvedba eksperimentalne vaje zahteva opremo,
ki jo verjetno premore večina šol: kalorimeter, kovinski
merjenci, posoda z vrelo vodo, termometer. Za izvedbo je potrebna cela
šolska ura. Zadnja naloga je namenjena predvsem boljšim
dijakom.
Učni list za dijake in napotki za učitelja (,) |
Cilji |
Dijaki/dijakinje:
- spoznavajo/utrjujejo
fizikalne koncepte (toplota, specifična toplota snovi, temperaturno
ravnovesje);
- pridobivajo osnovne
veščine eksperimentiranja (varnost pri delu, uporaba termometra,
presoja zanesljivosti in smiselnosti pridobljenih podatkov);
- uporabijo definicijo
specifične toplote. |
Priporočilo za oblike in metode dela |
Dijaki
izvajajo eksperimentalno vajo v parih, lahko tudi v večjih
skupinah glede na število kosov eksperimentalne opreme. |
Priporočilo za izvedbo |
Učno enoto izvedemo, ko dijaki poznajo
definicijo toplote. |
Čas
za izvedbo |
1 ura |
Zahtevnost |
srednja |
Vključen eksperiment |
da |