Naslov |
Delo in energija |
Avtor |
Tatjana Gulič |
Kratek
opis za učitelje |
V gradivu
so
opisani postopki za izvedbo štirih ur pouka, ki jih lahko podaljšamo še
za eno
uro, namenjeno ponavljanju in
utrjevanju. |
Cilji |
Učenci:
|
Priporočilo
za oblike in metode dela ter izvedbo |
Poglavje o
delu in
oblikah energij vsebinsko ni preveč zahtevno, tudi dela z Wikispaceom
se učenci
naučijo hitro. Samostojno delo učencev spremljata učitelj in laborant,
ki
pomagata v primerih, ko ne vedo, kako naprej. Učenci delajo v skupinah,
uporabljajo različne vire informacij, pripravijo eksperimente, jih
posnamejo
ali fotografirajo, pripravijo in rešijo tudi naloge za sošolce.
Sodelovalno
učenje je za učence izziv, saj morajo pri predstavitvah naučiti svoje
sošolce,
kar so s svojim delom raziskali in se naučili. Namen objave njihovih
zapisov
je, da si lahko pozneje sošolci zapise in eksperimente večkrat ogledajo
in se tako
naučijo. |
Čas za izvedbo |
4 šolske ure |
Zahtevnost |
srednja |
Vključen
eksperiment |
ne |
Priloge |
Priporočila za
učitelje (.pdf) |