Naslov |
Raziskava
upora s papirnimi padali (videoanaliza
gibanja)
|
Avtor |
Tatjana Gulič |
Kratek
opis za učitelje |
Gradivo
vključuje postopke za izvedbo dveh ur pouka. 1. ura: razlaga pojma upor, izdelava »padal«, ugotavljanje, katero padalo se giblje približno enakomerno, 2. ura: izdelava videoposnetka gibanja izbranega padala in analiza gibanja s programom Tracker. |
Cilji |
Učenci:
|
Priporočilo
za oblike in metode dela ter izvedbo |
Upor
je zanimiva tema v sklopu obravnave Sil. Izkoristimo jo lahko tudi kot
utrjevanje enakomernega gibanja in analize gibanja z uporabo
računalnika, kar
nam bo prišlo prav tudi v naslednjem šolskem letu, ko se tema Gibanje
nadaljuje. Pri
obravnavi pojma in eksperimentiranju po skupinah potrebujemo laboranta,
ki mora
biti vešč uporabe programa Tracker. Sodelovalno in raziskovalno učenje
je za
učence zelo zanimivo, poleg tega usvojijo trdno znanje in vedenje. Učno
enoto izvajamo del obravnave snovi o Silah, lahko pa enoto izvedemo v
9.
razredu pri obravnavi pospešenega gibanja. |
Čas za izvedbo |
2 uri |
Zahtevnost |
srednja |
Vključen
eksperiment |
da |
Priloge |
Napotki
za učence
(.docx) Priporočila za učitelje (.pdf) |