Naslov |
Enakomerno
gibanje in športni dan
|
Avtor |
Samo Božič in Nives Markun Puhan |
Kratek
opis za učitelje |
Gradivo je pripravljeno za medpredmetno povezovanje športne vzgoje z učenci šestega razreda in fizike oz. matematike z učenci osmega razreda. Glavna naloga učencev šestega razreda je izvedba praktičnih športnih dejavnosti, in sicer hoja, tek, tek nazaj in prisunski korak, med teoretičnimi vsebinami pa merjenje razdalje z metrom in časa s štoparico. Učenci osmega razreda z diferencirano zasnovanimi dejavnostmi utrjujejo običajne in spoznavajo nove načine merjenja ter usvajajo nova znanja, kot sta pojem hitrost, odvisnost poti od časa pri enakomernem gibanju itd. Učenci osmega razreda so razdeljeni v najmanj tri skupine. Prva skupina ima nalogo, da nauči mlajše vrstnike, kako se merita razdalja in čas. Naloga druge skupine je raziskovanje fizikalnih zakonitosti enakomernega gibanja, pri čemer potrebne količine merijo klasično z metrom in štoparico. Tretja skupina bo za merjenje in obdelavo uporabila fotoaparat in računalnik. |
Cilji |
Učenci:
|
Priporočilo
za oblike in metode dela ter izvedbo |
Učno enoto izvedemo kot medpredmetno povezavo s športno vzgojo. |
Čas za izvedbo |
2 uri |
Zahtevnost |
več
ravni |
Vključen
eksperiment |
da |
Priloge |
Napotki
za učence
(.docx) Priporočila za učitelje (.pdf) Videoposnetki in datoteke z videoanalizo (v mapi) |