Naslov |
Vzporedna in zaporedna vezava žarnic |
Avtor |
Miran Tratnik, Gimnazija Nova Gorica |
Kratek
opis za učitelje |
Vzporedna in zaporedna vezava je tema, ki dijakom ne dela težav. Pričakujemo lahko, da se bodo lotili reševanja delovnih listov s pričakovanjem, da smo jim postavili nezahtevno nalogo. Na začetku so vprašanja tudi zares preprosta. Ko pa naletijo na nenavadno situacijo pri zaporedni vezavi, lahko upamo, da bo iskanje pojasnil, zakaj ena žarnica ne sveti, velik izziv tudi za najboljše. Delovni list se konča z zelo zahtevnimi vprašanji, ki se jih lahko lotijo najboljši. |
Cilji |
Dijaki/dijakinje:
|
Priporočilo za oblike in metode dela | Aktivna oblika dela napovej – opazuj – razloži z uporabo delovnih listov. |
Priporočilo za izvedbo | Izvedemo po obravnavi vzporedne in zaporedne vezave. |
Čas za izvedbo |
1 ura |
Zahtevnost |
več ravni |
Vključen
eksperiment |
da |
Priloge |
Učni list za dijake
(.doc) Priporočila za učitelje (.pdf) |