Ekosistem nudi različne oblike izobraževanj, ki so v podporo profesionalnemu razvoju vzgojiteljev, učiteljev in ravnateljev na področju pedagoških digitalnih kompetenc.
Izbirate lahko med:
- e-seminarji, kjer boste kot aktivni udeleženci v živo spoznali raznolike učinkovite didaktične rešitve uporabe, jih preizkusili v praksi (pri delu na daljavo) in izmenjali svoja spoznanja v zaključku v živo ali na daljavo. Če ste že vešči, lahko naloge opravite sami (brez predavatelja) v obliki samostojnega preverjanja znanja SAMSEM,
- e-delavnicami, ki so štiriurna izobraževanja v živo. Njihova vsebina se posveča različnim vrstam uporabe IKT v didaktično podporo za doseganje kakovostnejšega znanja in
- IKT uricami, ki so enourna izobraževanja na daljavo (webinar), pri katerih boste interaktivno sodelovali s predavatelji in udeleženci preko skupne uporabe slike, zvoka in zaslona.
Risanje in prikazovanje kemijskih struktur z možnostmi uporabe pri pouku kemije
Udeleženci Risanje in prikazovanje kemijskih struktur z možnostmi uporabe pri pouku kemije se bodo seznanili z raznolikimi možnostmi vključevanja kemijskih struktur v didaktične izdelke (učni listi, predstavitve, spletne strani, i-tabla, spletna učilnica ...)....
Uporaba podcastov pri pouku jezika
Udeleženci delavnice Uporaba podcastov pri pouku jezika bodo pridobili znanja in razvili spretnosti za smiselno in didaktično uporabo podcastov - slušnih posnetkov pri pouku jezika. Za več informacij pišite...
Kako izbrati in načrtovati aktivnosti z IKT pri jezikovnem pouku
Cilj programa Kako izbrati in načrtovati aktivnosti z IKT pri jezikovnem pouku je, da udeleženci/ke spoznajo načine, kako izbrati in načrtovati aktivnosti z IKT pri jezikovnem pouku glede na sporazumevalne zmožnosti in učne cilje. Ob tem bodo spoznali tudi nekaj...
Timsko izdelovanje predstavitev in spletnih strani pri jezikovnem pouku
Program Timsko izdelovanje predstavitev in spletnih strani pri jezikovnem pouku je namenjen vsem, ki želijo spoznati in preizkusiti didaktične možnosti za timsko delo v razredu, timsko delo na daljavo in za načrtovanje pouka. Udeleženci pripravijo okolje za timsko...
E-vrednotenje znanja pri pouku jezikov
Cilj programa delavnice E-vrednotenje znanja pri pouku jezikov je, da se udeleženci v vlogi učečega seznanijo in kritično ovrednotijo možnosti elektronskega vrednotenja znanja jezikov v spletni učilnici Moodle pri pouku jezikov. Udeleženci tudi izdelajo didaktično...