Digitalna pedagogika združuje učiteljev odnos do IKT v učnem procesu ter zmožnost njene uporabe za doseganje boljših učnih dosežkov učencev.
Vključuje:
- načrtovanje in izvajanje pouka ob podpori IKT za spodbujanje aktivnega sodelovanja učencev (sodelovalno učenje, projektno delo, personalizirano učenje …),
- upravljanje in uporabo inovativnih virtualnih učnih okolij in spletnih orodij za učenje in poučevanje v in izven učilnice,
- uporabo in prilagajanje IKT orodij za različne vrste vrednotenja znanja (formativno, sumativno),
- usmerjanje učencev pri samovrednotenju in vrstniškem vrednotenju dela s pomočjo IKT.
Jeziki v e-izobraževanju
Na povezavi najdete zbornik povzetkov gradiv z 2. nacionalne konference Jeziki v izobraževanju - Jeziki nas povezujejo, ki je bila v Ljubljani, 15. aprila 2016.
Opolnomočimo učenca za branje
Se sprašujete, kako razviti zmožnosti učencev, da samostojno pridobivajo informacije, jih povezujejo, interpretirajo, si ustvarjajo celovite pomenske predstave in razlage pojavov ter dogodkov, razmišljajo o njih, jih vrednotijo, razvijajo argumente za delovanje, na...
Uporaba e-vsebin pri naravoslovnih predmetih
Želite razviti ali nadgraditi svoje e–kompetence? Na voljo vam je e-seminar Uporaba e-vsebin pri naravoslovnih predmetih, ki je namenjen učiteljem naravoslovnih predmetov in poteka 24 ur. Seminar se začne s prednalogo dela na daljavo, sledi 6 ur v živo, 12 ur na...
Posodobitev pouka v osnovnošolski praksi – primeri uporabe IKT pri naravoslovju
V zbirki priročnikov Posodobitev pouka v osnovnošolski praksi je izdan priročnik Naravoslovje. V sklopu poglavja IKT v naravoslovju so objavljeni članki: Uporaba in vključevanje IKT v pouk naravoslovja (predstavitev programske opreme, uporabne spletne strani za pouk),...
E-gradiva za biologijo
Na povezavi http://www.egradiva.si/ lahko dostopate do e-gradiv, namenjenih uporabi pri pouku biologije. Z animacijami, videoposnetki, prikazi in opisi pokrivajo naslednje vsebine: naše telo: zgradba in delovanje, biologija človeka, celica in...