Digitalna pedagogika združuje učiteljev odnos do IKT v učnem procesu ter zmožnost njene uporabe za doseganje boljših učnih dosežkov učencev.
Vključuje:
- načrtovanje in izvajanje pouka ob podpori IKT za spodbujanje aktivnega sodelovanja učencev (sodelovalno učenje, projektno delo, personalizirano učenje …),
- upravljanje in uporabo inovativnih virtualnih učnih okolij in spletnih orodij za učenje in poučevanje v in izven učilnice,
- uporabo in prilagajanje IKT orodij za različne vrste vrednotenja znanja (formativno, sumativno),
- usmerjanje učencev pri samovrednotenju in vrstniškem vrednotenju dela s pomočjo IKT.
Projekt NAPOJ za učitelje računalništva in informatike
Cilj projekta NAPOJ (Načrtovanje poučevanja Algoritmov in Programiranja ter OrganizaciJa skupnosti) je vzpostaviti aktivno skupnost učiteljev računalništva in informatike. V projektu je združenih več sistemov (projekt TOMO, e-učbenik za informatiko, gradiva učiteljev...
E-kompetentni ravnatelj
V okviru projekta E-šolstvo so bili opredeljeni standardi za e-kompetentnega ravnatelja, ki so objavljeni v publikaciji Izhodišča standarda e-kompetentni učitelj, ravnatelj in vzgojitelj. Več podrobnosti o e-kompetentnosti ravnatelja in programih/izobraževanjih, ki so...
Smernice za uporabo IKT pri pouku zgodovine
Namen smernic za uporabo IKT pri pouku zgodovine je spodbujanje inovativnega in ustvarjalnega pouka z IKT. Smernice za zgodovino obsegajo izpise iz učnih načrtov v osnovni in srednji šoli, ki se nanašajo na vključevanje IKT v pouk. Sledijo didaktični napotki z možnimi...
Učenje ploščine trikotnika s tehnologijo
Preberite predstavitev pristopa k obravnavi ploščine trikotnika z uporabo tehnologije. V treh šolskih urah učenci gradijo svoje znanje s podporo: Smart Geoboard, EnCliker-ja, Socrative. V članku predstavljamo, kako so učenci pri svojem delu aktivni, sodelujejo in na...
Smernice za uporabo IKT pri pouku na razredni stopnji
Namen smernic je spodbujanje inovativnega in ustvarjalnega pouka z IKT. Smernice za zgodovino obsegajo izpise iz učnih načrtov v osnovni in srednji šoli, ki se nanašajo na vključevanje IKT v pouk. Sledijo didaktični napotki z možnimi dejavnostmi z IKT za...