Digitalna pedagogika združuje učiteljev odnos do IKT v učnem procesu ter zmožnost njene uporabe za doseganje boljših učnih dosežkov učencev.
Vključuje:
- načrtovanje in izvajanje pouka ob podpori IKT za spodbujanje aktivnega sodelovanja učencev (sodelovalno učenje, projektno delo, personalizirano učenje …),
- upravljanje in uporabo inovativnih virtualnih učnih okolij in spletnih orodij za učenje in poučevanje v in izven učilnice,
- uporabo in prilagajanje IKT orodij za različne vrste vrednotenja znanja (formativno, sumativno),
- usmerjanje učencev pri samovrednotenju in vrstniškem vrednotenju dela s pomočjo IKT.
Uporaba IKT pri načrtovanju, izvedbi in evalvaciji VIZ dela v vrtcu
Na delavnici Uporaba IKT pri načrtovanju, izvedbi in evalvaciji VIZ dela v vrtcu se bodo strokovni delavci seznanili kako uporabiti IK sredstva pri pripravi, izvedbi ter pri evalvaciji vzgojno izobraževalnega dela v vrtcu. Za več informacij pišite...
Uporaba IKT pri igri otrok v vrtcu
Na delavnici Uporaba IKT pri igri otrok v vrtcu se strokovni delavci seznanijo z uporabo IK sredstev kot spodbudnim učnim okoljem za igro otrok v vrtcu. Ozavestili bodo možnosti, ki jih nudijo delujoča in nedelujoča IK sredstva. Za več informacij pišite...
IKT in porajajoča pismenost v vrtcu
Strokovni delavci vrtcev se v delavnici IKT in porajajoča pismenost v vrtcu usposabljajo za smiselno rabo IKT pri spodbujanju porajajoče se pismenosti v vrtcu. Spoznavajo možnosti, kako približati in vključevati sodobno tehnologijo v dejavnosti, povezane z zgodnjo...
Športna vzgoja/predmet šport in IKT
Udeleženci delavnice Športna vzgoja in IKT bodo spoznali nekatere možnosti vključevanja učencev v proces poučevanja z uporabo pametnih telefonov pri predmetu šport/športni vzgoji. Premišljena uporaba izbranih aplikacij omogoča večjo nazornost, ponazoritev in...
Uspešen pri matematiki tudi z uporabo računal
Uspešen pri matematiki tudi z uporabo računal je primerno tako za začetnike kot vešče uporabnike računal in pripadajoče programske opreme, saj izhaja iz predznanja in potreb udeležencev s področja matematičnih vsebin. Za več informacij pišite...