Digitalna pedagogika združuje učiteljev odnos do IKT v učnem procesu ter zmožnost njene uporabe za doseganje boljših učnih dosežkov učencev.
Vključuje:
- načrtovanje in izvajanje pouka ob podpori IKT za spodbujanje aktivnega sodelovanja učencev (sodelovalno učenje, projektno delo, personalizirano učenje …),
- upravljanje in uporabo inovativnih virtualnih učnih okolij in spletnih orodij za učenje in poučevanje v in izven učilnice,
- uporabo in prilagajanje IKT orodij za različne vrste vrednotenja znanja (formativno, sumativno),
- usmerjanje učencev pri samovrednotenju in vrstniškem vrednotenju dela s pomočjo IKT.
Optimalno načrtovanje prehranskih obrokov za otroke in mladostnike z odprto platformo za prehrano
Želite razviti ali nadgraditi svoje e–kompetence? Na voljo je e-seminar Optimalno načrtovanje prehranskih obrokov za otroke in mladostnike z odprto platformo za prehrano, ki je namenjen učiteljem gospodinjstva in organizatorjem prehrane v osnovni šoli. Poteka 24 ur (8...
Didaktična raba e-gradiv pri pouku geografije
Želite razviti ali nadgraditi svoje e–kompetence? Na voljo je e-seminar Didaktična raba e-gradiv pri pouku geografije, ki je namenjen učiteljem geografije v osnovni in srednji šoli. Poteka 16 ur (6 v živo, 6 na daljavo, 4 vox), ali kot samostojno preverjanje znanja. ...
Informacijska tehnologija pri pouku fizike
Publikacija je namenjena učiteljem fizike v osnovni šoli pri uvajanju sprememb v pouk fizike, ki jih prinaša posodobitev učnega načrta za fiziki v osnovni šoli. V poglavju Informacijska tehnologija pri pouku fizike so objavljeni prispevki o uporabi IKT tako za...
Inovativni pristopi poučevanja glasbe v spletni učilnici
Želite razviti ali nadgraditi svoje e–kompetence? Na voljo vam je e-seminar Inovativni pristopi poučevanja glasbe v spletni učilnici, ki je namenjen učiteljem glasbe v OŠ, SŠ in GŠ. Poteka 16 ur, od tega 4 ure v živo, temu sledi 8 ur na daljavo in se zaključi s...
E-vrednotenje znanja pri pouku nemščine
Na primeru vrednotenja znanja nemščine v spletnem okolju Moodle avtorica ugotavlja, da postaja e-testiranje z razvojem testnih orodij bolj dostopno in pri dijakih dobro sprejeto. Ostaja pa vprašanje, kako zagotoviti veljavnost e-testov pri testiranju na daljavo....