Digitalna pedagogika združuje učiteljev odnos do IKT v učnem procesu ter zmožnost njene uporabe za doseganje boljših učnih dosežkov učencev.
Vključuje:
- načrtovanje in izvajanje pouka ob podpori IKT za spodbujanje aktivnega sodelovanja učencev (sodelovalno učenje, projektno delo, personalizirano učenje …),
- upravljanje in uporabo inovativnih virtualnih učnih okolij in spletnih orodij za učenje in poučevanje v in izven učilnice,
- uporabo in prilagajanje IKT orodij za različne vrste vrednotenja znanja (formativno, sumativno),
- usmerjanje učencev pri samovrednotenju in vrstniškem vrednotenju dela s pomočjo IKT.
Smernice za uporabo IKT pri pouku glasbene umetnosti
Namen smernic je spodbujanje inovativnega in ustvarjalnega pouka z IKT. Smernice za glasbo obsegajo izpise iz učnih načrtov v osnovni in srednji šoli, ki se nanašajo na vključevanje IKT v pouk. Sledijo didaktični napotki z možnimi dejavnostmi z IKT za učence/dijake,...
Smernice za uporabo IKT pri pouku gospodinjstva
Namen smernic je spodbujanje inovativnega in ustvarjalnega pouka z IKT. Smernice za gospodinjstvo obsegajo izpise iz učnih načrtov v osnovni šoli, ki se nanašajo na vključevanje IKT v pouk. Sledijo didaktični napotki z možnimi dejavnostmi z IKT za učence/dijake,...
Smernice za uporabo IKT pri pouku fizike
Namen smernic je spodbujanje inovativnega in ustvarjalnega pouka z IKT. Smernice za fiziko obsegajo izpise iz učnih načrtov v osnovni in/ali srednji šoli, ki se nanašajo na vključevanje IKT v pouk. Sledijo didaktični napotki z možnimi dejavnostmi z IKT za...
Smernice za uporabo IKT pri pouku naravoslovja
Namen smernic je spodbujanje inovativnega in ustvarjalnega pouka z IKT. Smernice za naravoslovje obsegajo izpise iz učnih načrtov v osnovni in/ali srednji šoli, ki se nanašajo na vključevanje IKT v pouk. Sledijo didaktični napotki z možnimi dejavnostmi z IKT za...
Smernice za uporabo IKT pri pouku nemščine
Namen smernic je spodbujanje inovativnega in ustvarjalnega pouka z IKT. Smernice za uporabo IKT pri predmetu nemščina obsegajo izpise iz učnih načrtov v osnovni in/ali srednji šoli, ki se nanašajo na vključevanje IKT v pouk. Sledijo didaktični napotki z možnimi...