Uporaba in izdelava digitalnih vsebin
Kritično vrednotenje, izbira in ustvarjanje digitalnih vsebin z upoštevanjem avtorskih pravi in licenc.
Vključuje:
- kritično vrednotenje, izbiro, uporabo in prilagajanje digitalnih informacij
oziroma vsebin za učenje in poučevanje, - ustvarjanje novih digitalnih vsebin z uporabo programskih orodij ter
- poznavanje, razumevanje in uporabo avtorskih pravic in licenc.
Raba GIS za boljšo prostorsko predstavnost in nazornejši pouk geografije
Želite razviti ali nadgraditi svoje e–kompetence? Na voljo je e-seminar Raba GIS za boljšo prostorsko predstavnost in nazornejši pouk geografije, ki je namenjen učiteljem geografije v osnovni in srednji šoli. Poteka 16 ur (6 v živo, 6 na daljavo, 4 vox), ali kot...
Raba GPS pri pouku geografije – zajemanje prostorskih podatkov ter orientiranje v prostoru
Želite razviti ali nadgraditi svoje e –kompetence? Na voljo je e-seminar Raba GPS pri pouku geografije – zajemanje prostorskih podatkov ter orientiranje v prostoru, ki je namenjen učiteljem geografije v osnovni in srednji šoli. Poteka 16 ur (6 v živo, 6 na daljavo, 4...
Razumevanje matematike z uporabo IKT
Kakšna je vloga tehnologije pri učenju in poučevanju matematike? Na kakšen način uporabljena tehnologija vpliva na izgrajevanje znanja in razumevanje matematike? Kako z uporabo IKT razvijati razumevanje pri matematiki? Odgovore na ta vprašanja in študijo primera...
Pouk matematike med preprostejšo in zahtevnejšo tehnologijo
Vas zanima, s katerimi pripomočki si že od nekdaj pomagamo pri učenju matematike? Z nastopom računalniške tehnologije je na tem področju prišlo do bliskovitega razvoja. O tem lahko berete v članku dr. Zlatana Magajna z naslovom Pouk matematike med preprostejšo in...
Virtualni planetarij – spoznajmo vesolje
Animacija je namenjena učencem razredne stopnje. Vključuje predstavitve navideznega kroženja Sonca, "potovanja Sonca po nebu", kroženja Lune, lunine mene, vidljivost nočnega neba, zvezdno karto ter zvezdno karto z ozvezdjem. Vsebine so prikazane nazorno in omogočajo...