Uporaba in izdelava digitalnih vsebin
Kritično vrednotenje, izbira in ustvarjanje digitalnih vsebin z upoštevanjem avtorskih pravi in licenc.
Vključuje:
- kritično vrednotenje, izbiro, uporabo in prilagajanje digitalnih informacij
oziroma vsebin za učenje in poučevanje, - ustvarjanje novih digitalnih vsebin z uporabo programskih orodij ter
- poznavanje, razumevanje in uporabo avtorskih pravic in licenc.
Interaktivni določevalni ključi
Učiteljem bioloških vsebin so na povezavi na voljo interaktivni določevalni ključi za določanje rastlin, lišajev, dvoživk, morskih organizmov in ptic. V e-delavnici Uporaba interaktivnih določevalnih orodij (ključev) pri poučevanju bioloških vsebin lahko pridobite...
Einstein ne jezi se
je spletna igra za preverjanje znanja. Igra je izpeljanka igre "Človek, ne jezi se". Kocka ima stran s podobo Einsteina. Ko kocka pade na to stran, igralec dobi vprašanje, če je odgovor pravilen lahko nadaljuje. Zaželeno je, da vprašanja oblikujejo učenci. Igro lahko...
Aktivne oblike dela z e-učbenikom pri matematiki ter naravoslovju in tehniki v 2. VIO
Prispevek nagovarja učitelje razrednega pouka k vključevanju aktivnih oblik dela z e-učbenikom v 2. VIZ. Pristop je osredotočen na umestitev e-učbenika v pouk, kombinirano in dinamično učenje ter sodelovalno delo kot veščino 21. stoletja. Predstavljamo praktična...
Zavrtimo geometrijske like v prostoru
V opisanem primeru raziskujejo, kako smiselno in učinkovito uporabiti IKT, racionalno izrabiti čas, otrokom približati matematiko in povezati matematiko z vsakdanjim življenjem. Kaj dobimo, če geometrijske like zavrtimo v prostoru? V članku je predstavljeno, kako...