Skrinjica je zakladnica člankov, posnetkov, teoretičnih izhodišč, primerov iz prakse, strokovnih rešitev itd., ki so učitelju v pomoč pri njegovem razmisleku za smiselno uporabo IKT pri pouku. Sodelov@lnice, ki so tudi del skrinjice, so odprta virtualna okolja za izmenjavo idej, izkušenj, rešitev, informacij …
Smernice za uporabo IKT pri pouku na razredni stopnji
Namen smernic je spodbujanje inovativnega in ustvarjalnega pouka z IKT. Smernice za zgodovino obsegajo izpise iz učnih načrtov v osnovni in srednji šoli, ki se nanašajo na vključevanje IKT v pouk. Sledijo didaktični napotki z možnimi dejavnostmi z IKT za...
Smernice za uporabo IKT pri pouku biologije
Namen smernic je spodbujanje inovativnega in ustvarjalnega pouka z IKT. Smernice za biologijo obsegajo izpise iz učnih načrtov v osnovni in/ali srednji šoli, ki se nanašajo na vključevanje IKT v pouk. Sledijo didaktični napotki z možnimi dejavnostmi z IKT za...
Einstein ne jezi se
je spletna igra za preverjanje znanja. Igra je izpeljanka igre "Človek, ne jezi se". Kocka ima stran s podobo Einsteina. Ko kocka pade na to stran, igralec dobi vprašanje, če je odgovor pravilen lahko nadaljuje. Zaželeno je, da vprašanja oblikujejo učenci. Igro lahko...
Aktivne oblike dela z e-učbenikom pri matematiki ter naravoslovju in tehniki v 2. VIO
Prispevek nagovarja učitelje razrednega pouka k vključevanju aktivnih oblik dela z e-učbenikom v 2. VIZ. Pristop je osredotočen na umestitev e-učbenika v pouk, kombinirano in dinamično učenje ter sodelovalno delo kot veščino 21. stoletja. Predstavljamo praktična...
Zavrtimo geometrijske like v prostoru
V opisanem primeru raziskujejo, kako smiselno in učinkovito uporabiti IKT, racionalno izrabiti čas, otrokom približati matematiko in povezati matematiko z vsakdanjim življenjem. Kaj dobimo, če geometrijske like zavrtimo v prostoru? V članku je predstavljeno, kako...