Skrinjica je zakladnica člankov, posnetkov, teoretičnih izhodišč, primerov iz prakse, strokovnih rešitev itd., ki so učitelju v pomoč pri njegovem razmisleku za smiselno uporabo IKT pri pouku. Sodelov@lnice, ki so tudi del skrinjice, so odprta virtualna okolja za izmenjavo idej, izkušenj, rešitev, informacij …
Smernice za uporabo IKT pri pouku tehnike in tehnologije (TIT)
Namen smernic je spodbujanje inovativnega in ustvarjalnega pouka z IKT. Smernice za TIT obsegajo izpise iz učnih načrtov v osnovni in srednji šoli, ki se nanašajo na vključevanje IKT v pouk. Sledijo didaktični napotki z možnimi dejavnostmi z IKT za učence/dijake,...
Učenje s tablicami na razredni stopnji
Prispevek nagovarja učitelje razrednega pouka k vključevanju aktivnih oblik dela s tablicami in z e-učbenikom v 2. VIZ. Pristop je osredotočen na umestitev e-učbenika v pouk, kombinirano in dinamično učenje ter sodelovalno delo kot veščino 21. stoletja. Predstavljajo...
Uvajanje in uporaba e-vsebin in e-storitev na OŠ Šmartno pod Šmarno goro
Prispevek nagovarja učitelje razrednega pouka k vključevanju aktivnih oblik dela z e-učbenikom v 2. VIZ. Pristop je osredotočen na umestitev e-učbenika v pouk, kombinirano in dinamično učenje ter sodelovalno delo kot veščino 21. stoletja. Predstavljajo uporabo tablic...
Sodelov@lnica za učitelje računalništva in informatike
V sodelovalnico InfoRačun ste vabljeni vsi osnovnošolski učitelji računalništva in srednješolski učitelji informatike.V njej najdete koristne povezave, gradiva in forume, ki vam omogočajo vzajemno...
Smernice za uporabo IKT pri pouku Informatike
Razvijanje digitalnih kompetenc je temeljna naloga predmeta Informatika. Namen smernic je spodbujanje inovativnega in ustvarjalnega pouka z IKT. Smernice obsegajo izpis iz učnega načrta in dodatni didaktični napotki za uporabo IKT pri predmetu. Sledijo didaktični...