Skrinjica je zakladnica člankov, posnetkov, teoretičnih izhodišč, primerov iz prakse, strokovnih rešitev itd., ki so učitelju v pomoč pri njegovem razmisleku za smiselno uporabo IKT pri pouku. Sodelov@lnice, ki so tudi del skrinjice, so odprta virtualna okolja za izmenjavo idej, izkušenj, rešitev, informacij …
Smernice za uporabo IKT pri pouku glasbene umetnosti
Namen smernic je spodbujanje inovativnega in ustvarjalnega pouka z IKT. Smernice za glasbo obsegajo izpise iz učnih načrtov v osnovni in srednji šoli, ki se nanašajo na vključevanje IKT v pouk. Sledijo didaktični napotki z možnimi dejavnostmi z IKT za učence/dijake,...
Smernice za uporabo IKT pri pouku gospodinjstva
Namen smernic je spodbujanje inovativnega in ustvarjalnega pouka z IKT. Smernice za gospodinjstvo obsegajo izpise iz učnih načrtov v osnovni šoli, ki se nanašajo na vključevanje IKT v pouk. Sledijo didaktični napotki z možnimi dejavnostmi z IKT za učence/dijake,...
Smernice za uporabo IKT pri pouku fizike
Namen smernic je spodbujanje inovativnega in ustvarjalnega pouka z IKT. Smernice za fiziko obsegajo izpise iz učnih načrtov v osnovni in/ali srednji šoli, ki se nanašajo na vključevanje IKT v pouk. Sledijo didaktični napotki z možnimi dejavnostmi z IKT za...
Smernice za uporabo IKT pri pouku naravoslovja
Namen smernic je spodbujanje inovativnega in ustvarjalnega pouka z IKT. Smernice za naravoslovje obsegajo izpise iz učnih načrtov v osnovni in/ali srednji šoli, ki se nanašajo na vključevanje IKT v pouk. Sledijo didaktični napotki z možnimi dejavnostmi z IKT za...
Smernice za uporabo IKT pri pouku nemščine
Namen smernic je spodbujanje inovativnega in ustvarjalnega pouka z IKT. Smernice za uporabo IKT pri predmetu nemščina obsegajo izpise iz učnih načrtov v osnovni in/ali srednji šoli, ki se nanašajo na vključevanje IKT v pouk. Sledijo didaktični napotki z možnimi...