Strokovne rešitve
Zbrane so kakovostne in preskušene rešitve, ki so nastale kot plod razvojnega dela svetovalcev
ZRSŠ, timov učiteljev, vzgojiteljev in ravnateljev na šolah in izhajajo iz preteklih/zaključenih
domačih in tujih projektov za uporabo IKT pri učenju in poučevanju.
Digitalna pedagogika
Uporaba in izdelava digitalnih vsebin
Digitalno komuniciranje in sodelovanje
Digitalno državljanstvo
Smernice za uporabo IKT pri pouku likovne umetnosti (LUM)
Namen smernic je spodbujanje inovativnega in ustvarjalnega pouka z IKT. Smernice za LUM obsegajo izpise iz učnih načrtov v osnovni in srednji šoli, ki se nanašajo na vključevanje IKT v pouk. Sledijo didaktični napotki z možnimi dejavnostmi z IKT za učence/dijake,...
Smernice za uporabo IKT pri pouku tehnike in tehnologije (TIT)
Namen smernic je spodbujanje inovativnega in ustvarjalnega pouka z IKT. Smernice za TIT obsegajo izpise iz učnih načrtov v osnovni in srednji šoli, ki se nanašajo na vključevanje IKT v pouk. Sledijo didaktični napotki z možnimi dejavnostmi z IKT za učence/dijake,...
Smernice za uporabo IKT pri pouku Informatike
Razvijanje digitalnih kompetenc je temeljna naloga predmeta Informatika. Namen smernic je spodbujanje inovativnega in ustvarjalnega pouka z IKT. Smernice obsegajo izpis iz učnega načrta in dodatni didaktični napotki za uporabo IKT pri predmetu. Sledijo didaktični...
Smernice za uporabo IKT v vrtcu
Namen smernic je spodbujanje inovativnosti in ustvarjalnosti pri vzgojno-izobraževalnemu delu z IKT pri otrocih. Smernice za vrtce obsegajo zapise iz Kurikula za vrtce, ki se nanašajo na vključevanje IKT v vzgojno-izobraževalno delo. Sledijo didaktični napotki z...
Smernice za uporabo IKT pri pouku športa
Namen smernic je spodbujanje inovativnega in ustvarjalnega pouka z IKT. Smernice za šport/športno vzgojo obsegajo izpise iz učnih načrtov v osnovni in srednji šoli, ki se nanašajo na vključevanje IKT v pouk. Sledijo didaktični napotki z možnimi dejavnostmi z IKT za...