Strokovne rešitve
Zbrane so kakovostne in preskušene rešitve, ki so nastale kot plod razvojnega dela svetovalcev
ZRSŠ, timov učiteljev, vzgojiteljev in ravnateljev na šolah in izhajajo iz preteklih/zaključenih
domačih in tujih projektov za uporabo IKT pri učenju in poučevanju.
![](https://www.zrss.si/iekosistem/wp-content/uploads/modra_s_krogom-1.png)
Digitalna pedagogika
![](https://www.zrss.si/iekosistem/wp-content/uploads/oranzna_s_krogom.png)
Uporaba in izdelava digitalnih vsebin
![](https://www.zrss.si/iekosistem/wp-content/uploads/roza_s_krogom.png)
Digitalno komuniciranje in sodelovanje
![](https://www.zrss.si/iekosistem/wp-content/uploads/zelena_s_krogom.png)
Digitalno državljanstvo
Okvir za razvijanje in razumevanje digitalne kompetence v EU
Okvir DIGCOMP je namenjen vsem, ki se ukvarjajo z razvijanjem digitalnih kompetenc v Evropi. Digitalne kompetence so razdeljene v pet področij in 21 kompetenc. Okvir se lahko uporabi za samovrednotenje digitalnih kompetenc, pri čemer so nam lahko v pomoč opisniki za...
Smernice za uporabo IKT pri pouku glasbene umetnosti
Namen smernic je spodbujanje inovativnega in ustvarjalnega pouka z IKT. Smernice za glasbo obsegajo izpise iz učnih načrtov v osnovni in srednji šoli, ki se nanašajo na vključevanje IKT v pouk. Sledijo didaktični napotki z možnimi dejavnostmi z IKT za učence/dijake,...
Smernice za uporabo IKT pri pouku gospodinjstva
Namen smernic je spodbujanje inovativnega in ustvarjalnega pouka z IKT. Smernice za gospodinjstvo obsegajo izpise iz učnih načrtov v osnovni šoli, ki se nanašajo na vključevanje IKT v pouk. Sledijo didaktični napotki z možnimi dejavnostmi z IKT za učence/dijake,...
Smernice za uporabo IKT pri pouku fizike
Namen smernic je spodbujanje inovativnega in ustvarjalnega pouka z IKT. Smernice za fiziko obsegajo izpise iz učnih načrtov v osnovni in/ali srednji šoli, ki se nanašajo na vključevanje IKT v pouk. Sledijo didaktični napotki z možnimi dejavnostmi z IKT za...
Smernice za uporabo IKT pri pouku naravoslovja
Namen smernic je spodbujanje inovativnega in ustvarjalnega pouka z IKT. Smernice za naravoslovje obsegajo izpise iz učnih načrtov v osnovni in/ali srednji šoli, ki se nanašajo na vključevanje IKT v pouk. Sledijo didaktični napotki z možnimi dejavnostmi z IKT za...