Strokovne rešitve
Zbrane so kakovostne in preskušene rešitve, ki so nastale kot plod razvojnega dela svetovalcev
ZRSŠ, timov učiteljev, vzgojiteljev in ravnateljev na šolah in izhajajo iz preteklih/zaključenih
domačih in tujih projektov za uporabo IKT pri učenju in poučevanju.
Digitalna pedagogika
Uporaba in izdelava digitalnih vsebin
Digitalno komuniciranje in sodelovanje
Digitalno državljanstvo
Okvir za razvijanje in razumevanje digitalne kompetence v EU
Okvir DIGCOMP je namenjen vsem, ki se ukvarjajo z razvijanjem digitalnih kompetenc v Evropi. Digitalne kompetence so razdeljene v pet področij in 21 kompetenc. Okvir se lahko uporabi za samovrednotenje digitalnih kompetenc, pri čemer so nam lahko v pomoč opisniki za...
Smernice za uporabo IKT pri pouku glasbene umetnosti
Namen smernic je spodbujanje inovativnega in ustvarjalnega pouka z IKT. Smernice za glasbo obsegajo izpise iz učnih načrtov v osnovni in srednji šoli, ki se nanašajo na vključevanje IKT v pouk. Sledijo didaktični napotki z možnimi dejavnostmi z IKT za učence/dijake,...
Smernice za uporabo IKT pri pouku gospodinjstva
Namen smernic je spodbujanje inovativnega in ustvarjalnega pouka z IKT. Smernice za gospodinjstvo obsegajo izpise iz učnih načrtov v osnovni šoli, ki se nanašajo na vključevanje IKT v pouk. Sledijo didaktični napotki z možnimi dejavnostmi z IKT za učence/dijake,...
Smernice za uporabo IKT pri pouku fizike
Namen smernic je spodbujanje inovativnega in ustvarjalnega pouka z IKT. Smernice za fiziko obsegajo izpise iz učnih načrtov v osnovni in/ali srednji šoli, ki se nanašajo na vključevanje IKT v pouk. Sledijo didaktični napotki z možnimi dejavnostmi z IKT za...
Smernice za uporabo IKT pri pouku naravoslovja
Namen smernic je spodbujanje inovativnega in ustvarjalnega pouka z IKT. Smernice za naravoslovje obsegajo izpise iz učnih načrtov v osnovni in/ali srednji šoli, ki se nanašajo na vključevanje IKT v pouk. Sledijo didaktični napotki z možnimi dejavnostmi z IKT za...