Strokovne rešitve
Zbrane so kakovostne in preskušene rešitve, ki so nastale kot plod razvojnega dela svetovalcev
ZRSŠ, timov učiteljev, vzgojiteljev in ravnateljev na šolah in izhajajo iz preteklih/zaključenih
domačih in tujih projektov za uporabo IKT pri učenju in poučevanju.
Digitalna pedagogika
Uporaba in izdelava digitalnih vsebin
Digitalno komuniciranje in sodelovanje
Digitalno državljanstvo
Smernice za uporabo IKT pri pouku zgodovine
Namen smernic za uporabo IKT pri pouku zgodovine je spodbujanje inovativnega in ustvarjalnega pouka z IKT. Smernice za zgodovino obsegajo izpise iz učnih načrtov v osnovni in srednji šoli, ki se nanašajo na vključevanje IKT v pouk. Sledijo didaktični napotki z možnimi...
Smernice za uporabo IKT pri pouku na razredni stopnji
Namen smernic je spodbujanje inovativnega in ustvarjalnega pouka z IKT. Smernice za zgodovino obsegajo izpise iz učnih načrtov v osnovni in srednji šoli, ki se nanašajo na vključevanje IKT v pouk. Sledijo didaktični napotki z možnimi dejavnostmi z IKT za...
Smernice za uporabo IKT pri pouku biologije
Namen smernic je spodbujanje inovativnega in ustvarjalnega pouka z IKT. Smernice za biologijo obsegajo izpise iz učnih načrtov v osnovni in/ali srednji šoli, ki se nanašajo na vključevanje IKT v pouk. Sledijo didaktični napotki z možnimi dejavnostmi z IKT za...
Aktivne oblike dela z e-učbenikom pri matematiki ter naravoslovju in tehniki v 2. VIO
Prispevek nagovarja učitelje razrednega pouka k vključevanju aktivnih oblik dela z e-učbenikom v 2. VIZ. Pristop je osredotočen na umestitev e-učbenika v pouk, kombinirano in dinamično učenje ter sodelovalno delo kot veščino 21. stoletja. Predstavljamo praktična...