8
c.
Naloge šolske svetovalne službe
Šolska svetovalna služba isti oz. najpozneje naslednji delovni dan po zaznavi nasilja:
-
po potrebi oblikuje načrt za preprečitev nadaljevanja nasilja
-
ločeno se pogovori z otrokom žrtvijo in povzročiteljem nasilja ter po potrebi z
opazovalci dogodka in izdela zapis pogovora z namenom razjasnitve situacije.
d.
Naloge vodstva VIZ
V odsotnosti šolske svetovalne službe ali če šolska svetovalna služba oceni, da je to potrebno,
ločene pogovore iz prejšnjega odstavka opravi ravnatelj ali pomočnik ravnatelja.
Procesna intervencija
a.
Naloge šolske svetovalne službe
Šolska svetovalna služba na podlagi pridobljenih informacij prične s svetovalnim delom z
otrokom žrtvijo in povzročiteljem nasilja. Na pogovor povabi tudi starše.
Šolska svetovalna služba najpozneje v treh delovnih dneh po zaznavi nasilja skliče tim. Člani
tima so: svetovalni delavec, razrednik oz. vzgojitelj otroka žrtve ter povzročitelja nasilja,
ravnatelj in po potrebi drugi strokovni delavci VIZ. Tim vodi svetovalni delavec, ki dejavnosti
tima tudi ustrezno dokumentira.
b.
Naloge tima
Naloge tima iz prejšnjega odstavka so:
-
izdela načrt pomoči za žrtev nasilja,
-
v skladu s predpisi načrtuje vzgojno ukrepanje za povzročitelja,
-
načrtuje delo s starši,
-
načrtuje delo z oddelkom, v katerega sta vključena žrtev, povzročitelj
nasilja in opazovalci,
-
sodeluje z zunanjimi institucijami,
-
določi izvajalce nalog,
-
s primerom nasilja seznani druge strokovne delavce VIZ.